måndag 12 september 2011

Award!!


Tack så jätte mycket Vimsiga mamman för min award!! *ler* Meningen är att man ska svara på frågor och sedan skicka den vidare till fem stycken, men jag skickar den inte vidare utan alla som vill får känna sig manade att svara på dessa frågor. Jag tycker att det är ett roligt sätt att få lära känna alla er där ute lite mer. *ler*

Varför började du blogga?
För att jag vart inspirerad till det av alla fina hantverksbloggar!

Vilka bloggar följer du?
Hantverksbloggar, ganska uteslutande.

Vilken favoritfärg har du?
Gröööööön

Vilka favoritfilmer har du?
Message in a bottle, PS I love you, The Notebook, The Man, Thor (ny favorit som jag hoppas ska komma på DVD snart) The Hangover, Broarna i Madison County, Robin Hood - Prince of Thieves ( med Kevin Costner) Twilight filmerna, Harry Potter filmerna, Point Break, Dirty Dancing, Flashdance, Kärlek vid andra ögonkastet, Outlander, Dödligt vapen filmerna, Pretty Woman, The water horse legend of the deep, The Holiday, Honey, As good as it gets och många många fler!! Ni förstår att jag är ett filmfreak va? Sedan finns det ju många jag gillar mycket, men inte har som favoriter...hm....

Vilket land drömmer du om att besöka?

SKOTTLAND igen, fick en resa till Skottland 2005 av min släkt i 30 års present. Bästa presenten någonsin!! Och jag vill tillbaka varje dag......
Disa

4 kommentarer:

Heldri sa...

Spännande! Ska filura lite så får vi se om jag inte tar upp frågorna i min blogg snart :)

Maritas Maskor sa...

Grattis till awarden! Den är du väl värd!!
Jag som tänkte ge dig en likadan snart, men du kanske orkar med två...:)?
Kramar Marita

Mmatilda sa...

Grattis till awarden!
Att du var ett sånt filmfreak det hade jag inte alls förstått! Själv har jag lite svårt att minnas filmer... de försvinner ut i tomma intet ganska snart efter att jag sett dem...

Myricas Farmor sa...

Grattis till din Award.
HA det
kram