fredag 25 mars 2011

Ofrivilligt blogguppehåll



Ja, ibland krånglar de elektriska prylarna.....mitt trådlösa tangentbord slutade fungera ordentligt för flera veckor sedan. Och så då helt och hållet för en vecka sedan. Så jag har varit utan tangentbord en vecka och inte kunnat blogga alls. Så nu kommer ett försenat inlägg. som var tänkt att bloggas i söndags.

Jag och kärleken for på en underbar skotertur i det underbara vädret i söndags. Tyvärr har jag inte en tillräckligt bra kamera för att kunna visa utsikten från sin rätta sida så att säga. Men där vi stannade var det jätte vackert. Jag njöt i fulla drag och satt länge i solen efter turen. Även att det snöar hit och dit, så har det inte legat kvar och snömassorna har sjunkit och de mest trafikerade vägarna har nu bar asfalt. Våren ÄR i antågande!! *glad*
Må gott!
Disa

1 kommentar:

Vintageregreening sa...

Jag kan nästa uppleva stämningen när du skriver om turen med skotern.
Här har strandskatorna kommit(de med röd näbb)De lever ju med samma make/maka hela livet och boar sig på ungefär samma plats.
Nu skall det bli härligt när våren kommer.
Kram!