lördag 1 januari 2011

God fortsättning alla!!




Idag vaknade jag halv ett efter en väldigt rolig nyårsafton trots allt. Det var meningen att vi skulle fara bort och fira, men det fick vi ställa in för att yngsta sonen har astmaproblem och måste vila mycket. Äldsta sonen hade sina kompisar här, och på dem var det fullt ös hela tiden och de stojade och tokade sig mest hela tiden och vi skrattade så det värkte i kinderna.

Maten var utsökt!! Det vart plankstek. För mig som inte har ätit rött kött på ca 14 år vart det med kalkonfile på. Det var underbart gott och bara jag tänker på det vill jag ha en till!! Vi var för hungriga för att orka bry oss om att lägga upp allt snyggt på plankan, och detta var den enda bilden jag tog av kvällen tyvärr då kameran dog, för att jag glömt att ladda batterierna. Men så kan det gå....

Så visar jag bilder på ulltossorna jag stickade till sonen, vilka han är nöjd med och glad för. Roligt när det uppskattas!!
Må gott!
Disa

Inga kommentarer: