fredag 22 oktober 2010

Utmaning från Astrids handarbeten


Detta är min vikingastol, som min kärlek har gjort och jag visar den i detta inlägg. Alltid trevligt med bilder i inlägg tycker jag!! *ler* Så till utmaningen:

1. Vilket är ditt favorit ord?
Svar: Alla som innefattar Vikinga eller vikingatida.

2. Vilket är det mest avskyvärda ord du vet?
Svar: Status

3. Vad går du igång på, kreativt, spirituellt och känslomässigt?
Svar: När jag beundrar vikingatida hantverk!! Me LÖÖÖÖVE! Gärna skotska vikingatida hantverk. För då blir det två i ett. Landet jag älskar och så hantverk.

4. Vad avtänder dig?
Svar: Människor som värderar varandra utefter ägodelar, status, karriär. Jag värderar människor utifrån hur de ÄR som människa!!

5. Vilken är din favorit svordom?
Svar: Sattyg!

6. Vilket ljud eller oväsen älskar du?
Svar: Havets vågor

7. Vilket ljud eller oväsen hatar du?
Svar: Gnisslande ljud

8. Vilket yrke skulle du kunna tänka dig?
Svar: Arkeolog

9. Vilket yrke skulle du INTE kunna tänka dej?
Svar: Kirurg!

10:Om herren i Guds himmel existerar, Vad skulle du då önska att han sa till dig när du anländer?
Svar: Skottland är till höger, välj var du vill bo!!

Detta ska skickas vidare till fem och jag är ju ny här i Bloggvärlden och har ännu inte så många bekantingar, så jag väljer den som var först att besöka min blogg och välkomna mig in i bloggvärlden och det är: Annelie
http://betongsnackor.blogspot.com/

Inga kommentarer: