söndag 15 augusti 2010

Min keltiska trumma och andra favoriter





Här kommer några gamla favoriter, några har jag gjort och några har min kärlek gjort. Halsbeklädnaden har kärleken gjort av kransen på en råbocks horn. Jag bara avgudar Hällristningsmotiv!! Jag vart väldigt glad när han gav mig den.

De färgprunkande sockarna har jag nålbundit förra sommaren till mig själv. Alla garner har jag växt eller svampfärgat. Nu måste jag dock göra mig ett par nya, då de är stoppade till oigenkännlighet, då de snabbt vart favoriterna.

Den keltiska trumman har förstås min kärlek gjort till mig i födelsedags present för några år sedan. Han är en uuuuunderbar hantverkare!! *stolt* Även trumpinnen bredvid är hans verk.

Sist men inte för den delen minst, några härvor växtfärgade garner som jag färgade förra våren inför vikingamarknaden. De gick som smör i solsken och jag var så glad!! Alltid roligt när folk gillar det man har gjort. *ler*
Må gott!
Disa

Inga kommentarer: